Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Byggfolk

Veidekkes nya kommunikationsdirektör: ”Jag har själv saknat förebilder”

Publicerad: 14 september 2020, 06:23

Kristina Andreasson vill att Veidekke och byggbolag ska jobba med kommunikation som ett sätt att driva affär.

Montage: Veidekke

Veidekkes nya kommunikationsdirektör Kristina Andreasson försvarar klyschan att varumärken ska byggas inifrån och ut men ser förbättringspotential när det gäller att locka nya och olika människor till byggbranschen.


Ämnen i artikeln:

Veidekke

Veidekkes nya kommunikationsdirektör Kristina Andreasson försvarar klyschan att varumärken ska byggas inifrån och ut men ser förbättringspotential när det gäller att locka nya och olika människor till branschen.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Byggindustrin får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Veidekke

Dela artikeln:

Få nyhetsbrevet som ger dig bäst koll på byggbranschen

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.