Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Expertsvar Marknadsföring

Marknadsföringsbudgeten är stryp på grund av corona, hur ska jag göra?

Publicerad: 8 februari 2021, 13:21

På mitt företag har vi strypt marknadsföringsbudgeten på grund av att vi drabbats ekonomiskt av corona. Hur ska vi tänka för att effektivisera? /Maria


Ämnen i artikeln:

coronabyggföretagande

Svar: Hej Maria! Kartlägg vilka de billigaste marknadsföringskanalerna varit för er historiskt och satsa på dem. Ni kan även tillfälligt öka er organiska marknadsföring i sociala medier. Man kan inte

Fortsätt läsa –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Byggindustrin Insikt - affärsnytta & fördjupning i din inkorg varje vecka
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, vår omvärldsbevakning och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

coronabyggföretagande

Dela artikeln:


Få nyhetsbrevet som ger dig bäst koll på byggbranschen

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.