Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag05.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Expertsvar Marknadsföring

Mixen är viktig för att nå ut

Publicerad: 18 Juni 2019, 12:38

Jag driver ett byggföretag med närmare 20 anställda och jag får i snitt fem samtal om dagen från personer som tycker att jag ska annonsera hos dem. Jag tycker att det är viktigt att marknads­föra mitt företag, men hur ska jag sålla bland erbjudandena? Vi vänder oss främst till privatpersoner.


Svar: Först och främst är det bra att tänka på mediemixen – om du ska börja marknadsföra ditt bolag ska du skjuta brett och kombinera digitala medier med traditionella. Du

Fortsätt läsa –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Byggindustrin Insikt - affärsnytta & fördjupning i din inkorg varje vecka
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, vår omvärldsbevakning och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Få nyhetsbrevet som ger dig bäst koll på byggbranschen

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.