Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Expertsvar Marknadsföring

Så gör du marknadsföringen relevant under Ukrainakriget

Publicerad: 19 maj 2022, 11:28

Andreas Rågsjö Thorell och Thomas Nilsson, experter på marknadsföring på Resumé, ger råd om marknadsföring.

Foto: Mattias de Frumerie

Fråga: Hej! Jag noterar att många varumärken har tonat ned sin annonsering i samband med Rysslands invasion av Ukraina. Hur håller jag min marknadsföring relevant? /Claes


Ämnen i artikeln:

marknadsföring

Svar: Hej Claes! Det är sant som du säger att många företag valt att begränsa och i vissa fall helt pausa marknadsföringen efter Vladimir Putins invasion av Ukraina. I synnerhet

Fortsätt läsa –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Byggindustrin Insikt - affärsnytta & fördjupning i din inkorg varje vecka
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, vår omvärldsbevakning och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

marknadsföring

Dela artikeln:

Få nyhetsbrevet som ger dig bäst koll på byggbranschen

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.