Expertsvar Marknadsföring
Så ska du tänka om marknadsföring efter corona
Publicerad: 2 december 2020, 21:23
Hej! Vi har läst en mängd olika spådomar om vart marknadsföringen är på väg efter corona. Hur ska man navigera i alla förutsägelser och prognoser för att framtidssäkra sin strategi? /Valter
Svar: Hej Valter! Det är verkligen inte lätt. Vi har sett många exempel på detta. Några hävdar att det är kortsiktig marknadsföring som gäller nu, andra propagerar för varumärkesbyggande. Ett
Fortsätt läsa –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, vår omvärldsbevakning och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.