Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag23.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Expertsvar Marknadsföring

Så ska du tänka om marknadsföring efter corona

Publicerad: 2 December 2020, 21:23

Hej! Vi har läst en mängd olika spådomar om vart marknads­föringen är på väg efter corona. Hur ska man navigera i alla förutsägelser och prognoser för att framtidssäkra sin strategi? /Valter


Ämnen i artikeln:

byggföretagandecorona

Svar: Hej Valter! Det är verkligen inte lätt. Vi har sett många exempel på detta. Några hävdar att det är kortsiktig marknadsföring som gäller nu, andra propagerar för varumärkesbyggande. Ett

Fortsätt läsa –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Byggindustrin Insikt - affärsnytta & fördjupning i din inkorg varje vecka
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, vår omvärldsbevakning och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

byggföretagandecorona

Dela artikeln:


Få nyhetsbrevet som ger dig bäst koll på byggbranschen

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.