Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag11.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Expertsvar Marknadsföring

Skruva på budskapet för att nå ut bättre

Publicerad: 19 Juni 2019, 07:22

Hej! Flera av våra konkurrenter använder sig av så kallade sociala medier i marknadsföringssyfte. Hur fungerar det egentligen och hur säkerställer man att vi får önskad effekt? /Freja


Svar: Det finns mycket goda möjligheter att stämma av och följa upp resultaten av marknadsföringen i realtid. Först måste ni bestämma er för om, och i så fall var, ni

Fortsätt läsa –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Byggindustrin Insikt - affärsnytta & fördjupning i din inkorg varje vecka
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, vår omvärldsbevakning och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Få nyhetsbrevet som ger dig bäst koll på byggbranschen

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.