Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Expertsvar Marknadsföring

”Var transparenta och tydliga om ert hållbarhetsarbete”

Publicerad: 21 september 2021, 08:11

Hur lyfter man att man är bättre än andra i sin bransch på hållbarhet? Julia Lundin och Tomas Nilsson, experter på Resumé tipsar.

Foto: Mattias de Frumerie

Hej! Vi anser att vi är bättre än våra konkurrenter på att vara hållbara. Hur får vi konsumenterna att förstå det? / Andrea


Ämnen i artikeln:

hållbart byggande

– För det första, har ni en hållbarhetsavdelning, samarbeta med dem. Hållbarhetsteamet kan hjälpa er att ta fram områden där ni är bättre än era konkurrenter och sedan lyfta fram

Fortsätt läsa –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Byggindustrin Insikt - affärsnytta & fördjupning i din inkorg varje vecka
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, vår omvärldsbevakning och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

hållbart byggande

Dela artikeln:


Få nyhetsbrevet som ger dig bäst koll på byggbranschen

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.