Få hela storyn
Starta din prenumeration
Expertsvar Marknadsföring
Publicerad: 21 september 2021, 08:11
Hur lyfter man att man är bättre än andra i sin bransch på hållbarhet? Julia Lundin och Tomas Nilsson, experter på Resumé tipsar.
Foto: Mattias de Frumerie
Hej! Vi anser att vi är bättre än våra konkurrenter på att vara hållbara. Hur får vi konsumenterna att förstå det? / Andrea
Ämnen i artikeln:
hållbart byggande– För det första, har ni en hållbarhetsavdelning, samarbeta med dem. Hållbarhetsteamet kan hjälpa er att ta fram områden där ni är bättre än era konkurrenter och sedan lyfta fram
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, vår omvärldsbevakning och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
hållbart byggande