Kompetensförsörjning
HR-strategen om Trafikverkets lyckade arbete med employer branding
Publicerad: 13 november 2020, 15:20
Emil Adén HR-strateg på Trafikverket. Foto: Trafikverket
Trafikverket har prisats för sitt arbete med employer branding. HR-strategen Emil Adén berättar om framgångsreceptet och ger sina bästa tips till arbetsgivare som vill vässa varumärket.
När mätinstitutet Universum i september delade ut priser till organisationer som utmärkt sig inom arbetsgivarprofilering vann Trafikverket i tre kategorier. Organisationen som helhet blev Årets employer branding-myndighet och Lena Erixon
Fortsätt läsa –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 2 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, vår omvärldsbevakning och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.