Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag04.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Ledarskap

Därför prisas Boklok för sina nöjda kunder

Publicerad: 27 Februari 2018, 05:00

Jeanette Thörnkrantz Madsen, analyschef på Boklok.

Foto: Boklok

Boklok har Sveriges nöjdaste bostadskunder enligt en ny mätning. Analyschefen Jeanette Thörnkrantz Madsen berättar hur bostadsutvecklaren sedan start har haft kunden i extra mycket fokus.


När Prognoscentret presenterade sin branschmätning ”Sveriges nöjdaste kunder” för bostadsutvecklare var det Boklok som hamnade på första plats. Med ett NKI – ”Nöjd kund-index” – på 79 hamnade företaget en

Fortsätt läsa –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Byggindustrin Insikt - affärsnytta & fördjupning i din inkorg varje vecka
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, vår omvärldsbevakning och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Få nyhetsbrevet som ger dig bäst koll på byggbranschen

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.