Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag04.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Ledarskap

Jennie Hahn von Dorsche vill tala till folks känslor

Publicerad: 20 Februari 2018, 05:00

Foto: Jennie Hahn von Dorsche

Jennie Hahn von Dorsche är ansvarig för sociala medier på Skanska. – Jag tror mest på att tilltala genom känslor på sociala medier, säger hon.


Jennie Hahn von Dorsche har jobbat på Skanska i ett år och har det övergripande ansvaret över vad som publiceras på sociala medier. Innan dess var hon utbildningsledare hos yrkeshögskolan

Fortsätt läsa –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Byggindustrin Insikt - affärsnytta & fördjupning i din inkorg varje vecka
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, vår omvärldsbevakning och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Få nyhetsbrevet som ger dig bäst koll på byggbranschen

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.