Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag20.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Ledarskap

Kunden har alltid rätt - även när han har fel

Publicerad: 4 April 2012, 13:05

En nöjd kund är bra, en lycklig kund genererar nya kunder. Men hur hanterar man missnöjda kunder? Byggindustrin har pratat med Hans O Jacobson, vd och lärare på BLI (Business leader international) som bland annat utbildar arbetsledare, platschefer och arbetschefer inom byggbranschen i ledarskap.


Ämnen i artikeln:

ledarskap inom bygg

Hur hanterar man kunder? Och framför allt, hur hanterar man missnöjda kunder? Det finns väl knappast någon vd som inte vid något tillfälle talat om ”kunden i fokus”. Men det

Fortsätt läsa –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Byggindustrin Insikt - affärsnytta & fördjupning i din inkorg varje vecka
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, vår omvärldsbevakning och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ledarskap inom bygg

Dela artikeln:


Få nyhetsbrevet som ger dig bäst koll på byggbranschen

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.